Ezgiiakkaya 9.haftam şuan aşırı derecede ağız kuruluğum oluyor normal bir kuruluk değil ama damacanayla yaşamak istiyorum🤦🏻♀️ Yaşayanlar varmı normal mi?
Yildizparlak Ezgiiakkaya ben canım.normalde hiç su.icmem.5 haftalık.su şişesiyle dolanıyorum resmen 🙂
Meri3220 Ezgiiakkaya gebelik şekeriniz olabilir bende öyleydim ağzım kuru sürekli su içiyordum hala öyleyim gebelik şekerim normalin üstünde çıktı geçen hafta yarın kontrolüm var ihmal etme canım doktorunla görüş
Deletedmom455465 Meri3220 Bende çok su içiyorum açlık kan şekerim 80 çıktı. Gebelik sekerim olabilir mi
Meri3220 Deletedmom455465 yaa sadece su içmeyle alakalı değil başka belirtilerde oluyor sık idrara çıkma ağız kuruluğu çok su tüketme gibi bunu en iyi bilen doktorun size yapacağı şeker yükleme testi canım benim
Deletedmom455465 Bende de aynı şekilde 9 haftalığız fakat ağız kuruluğu değilde içim yanıyor surekli su ya da sıvı tuketme ihtiyacım var birde soguk meyve
Ezgiiakkaya Meri3220 evet idrara sık çıkma var açık şekerime bakıldı normal şeker yükleme testi ayrı bişey mi acaba?
Meri3220 Ezgiiakkaya tabikide canım 24.haftada sabah aç karna gidiyorsun ilk aç karna kanını alıyorlar sonra 50 mg saf şeker içeceği var sanki gazı kaçmış meyveli soda gibi düşün onu içiyorsun 1 saat sonra tekrar kan alınıyor sonra sonuçlarınıza göre şeker olup olmadığını anlaşıyor