SevcanBal valla o kadar çok ki bende senin gibi düşünüyordum ve daha bebek planlaması yaparken basladim alisverise böyle bime falan biseyler geliyordu ordan alıyordum. Ben aklimdakileri yazayım. Resim atmayı bilsem direkt dolabı atardım ama. Anne yanı beşik dolap reflu yatagi bel destekleyici yastıklar biberon emzik,emzik kabı, 0.6 ay biberon,6.12 biberon, pişik kremi göğüs pompası depend göğüs pedi tırnak makası tarak ates olcer (set olarak değil kendin tamamla daha uygun oluyor) birkaç cingirak dış kasiyici, kasik , 0.3 3.6 6.9 9.12 zibinlar aldim 5 parça 0.3 ay kiyafet aldim takım olarak aldim, 3.6 6.9 9.12 olarak tüm kıyafetlerini aldim ve gelinlik bile aldim kızıma:) baskaaaa aktivite minderi küvet Masrafa Kova yikama süngeri sampuan yag yikama filesi 2 Yorgan 2 yastık 3 Nevresim takimi ( uyguna gelmişti o yüzden fazla aldim) battaniye (penye nohut) Müslim 2 tane kundak 3 4 tane bebe askiligi evde giymelik alt üst zibin takımları oluşturdum trendyoldan hellobaby den falan bez ıslak mendil alt acma tek kullanımlık da aldim 1 tane bezden kumaslida aldim bunlar cok göze gelcek şeyler değil aliniyo hiç kasma. Aldıklarını not et tekrar tekrar alma benim gibi :)