Medine94 Evet ama %100 vizite giriş ekranına düşecek diye bir durum yok. Mükellefimde başıma gelmişti. Kadın daha önceden işkurdan kayıtlı imiş. Hastane rapor girişini baska bir ssk sicil numarasına gönderdiği için vizite giriş ekranıma düşmemiş. Raporu allahtan bana kendısı attığı için ben ssk hizmet dökümümde çalışmadı olarak bildirdim. Ama kadın parasını alsın dıye küçüçük bebekle saatlerce ssk da bekleyip düzeltmesini sağladık. O yüzden eşşeği sağlam kazıga bağlamak gerek