BU haftalarda mst de sancı çıkanlar var mı? 2. Bebegim ilkim sezaryen bud acile olacak bir kaç gündür şansımız arttığını hissediyordum ama bu kadar çıkacağını tahmin etmemiştim bir gece acill8i oldum savcıdan ve düzenli progestan kullamiyorum buna ragmen sanci cikmasi normal mi? cuma için tekrar cagirildik beni ne bekliyor bilmiyorum basina gelen varsa ne gibi bi yol izlendi yazabilir mi?