Kızlar 9. Haftadayız. Bugün göğüs hassasiyetim azalmış sanki yine var ama eskisi kadar sert ve ağrı yok yumuşak. Mide bulantım geçen haftaya göre daha iyi ama prilam kullaniyorum. 2 gundur de ara ara kasık ağrılarım var. Uyku hali ve halsizlik devam ediyor. Ama belirtilerimin hafiflemesi beni korkuttu. Sizce yolunda gitmeyen bir durum mu var? Herhangi bir kanamam olmadı buarada.