Kbr01- Merhaba kızlar benim 3.gebeliğim 2 oğlum var çok şükür yeni hamileyim 1 aylık Çin takviminde kız gösteriyor Allah gönlümüze göre verir inşallah 😍 doğru çıkan var mı
tazebiranne_hg04 Kbr01- Biz hamile olan herkese baktık ilginç şekilde çıkıyor 🤷🏻♀️ Bende de erkek çıktı bakalım göreceğiz
miniktirtilim Kbr01- benimde bir kizim var takvim erkek diyor. Insallah hayirlisi olsun rabbim sagliklisini versin ama insan hep olmayani istiyoe sanirim bende erkek cok istiyorum suan
Cocukluanne41 Kbr01- valla benim ilk gebeligimde erkek diyordu erkek simdi ikinciye hamileyim baktim gene erkek cikiyor allah bilir tabiki oranin dogruluk payi yok bence eglence icin 😁
gulsuayan Ben bakmıştım kız yazıyordu 23 haftalık hamileyim bütün kontrollerimde doktor kesin erkek dedi pipisini gösterdi benimki de tutmadı ama umarım kızınız olur Allah gönlünüze göre versin inşallah 🙏🏼 🌸
Pemberuya Kbr01- Benim kız gösteriyor, gönlümden geçen de kız çocuğu🌸❤️🥑 tabi önce sağlıklı ve hayırlı evlat olsun☺️☺️