Sabah nişanım geldi(2damlacik kan şeklinde) geldi.Koştuk gittik hastaneye nstye bağlandım ve muayene oldum.Eve geldim ağrımı evde cekmek istedim kilomuz suyumuz gayet iyi pazartesiye kadar kendimi dinlicem sancilarimi gelmezse pazartesi çağırdı o tatlı heyecan, korku,kafada deli sorular o kadar güzel bi duyguki Rabbim herkese nasip etsin🤲🤗🤗