kckelf123 Dilarey bende haşimatoyum troid değerleriniz normal ilerlerse hamile kalırsınız başka bi neden yoksa önemli olan değerler ilaçlarınızı düzenli için
BusraAltin Ben zehirli guatr hastasiyim , hamileyim Arkadasim hasimatoydu hamile kaldi , sorun yasamadi :)
litfenama Dilarey tam tersi hamile kalmadan önce düşürdüğüm tsh, hamile kaldığımı öğrenip genel gebelik testleri yapıldığında fırlamıştı. Yani ilacın dozu yükseldi.