Ponyo kesinlikle bende yarın 27 haftaya giricem 2li testi yaptırdık temiz çıktı , birde bebeğimi yakından görmek için detaylı yaptırdım .Şeker yüklemesi için doktorum önce açlık tokluk şekerini görelim dedi ve değerlerim iyidi , düzenlinölç açlık tokluk testini dedi yüklemeye gerek yok dedi. Doktorun ile ilerlemelisin bu süreçleri , her doktor bir değil , ve tabikide her hamililikte bir değil 👶🏼🤍