prenses_annesiiii Merhaba hanımlar önerebileceğiniz iyi bir doğum doktoru var mı şuana kadar gittiklerimden hiç memnun kalmadım 😢
prenses_annesiiii Amigurumistanne Hmm doğum yaptınız mı acaba yoksa daha bekliyormusunuz 🥰 Anadolu hastanesinin doğum odaları falan nasıl merak ediyorum
Amigurumistanne prenses_annesiiii doğum yaptım hemde 2 kez odalar tek kişilik geniş çok güzel doğum ekibi ebeler de aynı şekilde öyle