kalpatisi_ Haftada totem diye doğuramıyorum postu açmıştım 1 hafta daha geçti ve 38 Hafta olduk. Ne zaman geliceksin acaba canım kızım? ☹️ Sen bu hafta doğurursun diyenlere inat içerde bekliyo galiba. Doğmak istemeyen bir adet Meryemcik ve biran önce doğsun diyen annesi olarak çok mutluyuz böyle 😅😅 Allah’ım 40’ı görmek istemiyorum nolur doğurayım demekten başka bişey yapamıyorum. Nolur doğsun artık ☹️☹️
Hhilall37 kalpatisi_ 38+4 gelmek istemeyen içerde mutlu olan minik bir kız da ben de var ☺️ artık gelsin istiyorum sabırsızlanıyorum
Deletedmom623737 kalpatisi_ Bende 40`ı görmek istemiyorum 😢 37 haftayım bende 38 39 da dogsun istemiyorum🥴
kalpatisi_ esmir yaaa inşallahh. Herkese 38. Haftada doğurayım 38. Hafta çok ideal bi hafta diyodum 40 kere söyledim galiba bu hafta doğurucam inşallah 😅😅😅
kalpatisi_ Hhilall37 sıra dayağına çekicen bunları ahahahahahah 😅😅 şaka bi yana galiba içerisi çok güzel ☹️
kalpatisi_ Deletedmom623737 40 çok uzun bi süre gibi geliyo bana niyeyse 😅😅 sayı şaşırtması heralde. İnşallah bizde doğururuz 😅😅
kalpatisi_ Bebiscann anca öyle mi geliyolar diyosun 😅😅😅 kız geçen sızıntı şeklinde suyum geliyo sandım gittim doktora yine olmadı başaramadan geri geldim eve 😅😅😅 doktor ya akıntı yada mesanene baskı yapıyo dedi ama suyun gelmemiş dedi çok üzüldüm 😅😅😅
Bebiscann kalpatisi_ acele etme gülüm, gününden önce doğmaz, zamanı var demekki😍 hayırlısıyla gelsin inşallah 🙏😍😘🐣🐣🐤🐤
esmir kalpatisi_ benim de ilki normaldi hatta okadar normaldi ki doğumhanede değil sancı odasında doğurdum 😂inşallah bu da normal görünüyor
kalpatisi_ Bebiscann inşallah canım da. Keşke doğucaklsrı zmaanı biz bilseydik 😅😅😅 şimdi son haftalara geldin ama ha geldi ha gelecek diyosun heyecan sarıyo 😅
Bebiscann kalpatisi_ ayy bilmezmiyim kız benimki 3. Bebekti yinede son haftalar bitmek bilmiyordu😍😍😍🙏
Ikincimelek Bende 37+1 oldum oğluşumla.. gel alalim dese doktor hemen derim.. skılmadım degil hamilelikten.. uyuyamiyorum siskinliğimde var .. sezeryan bekliyorum.. sanirim 25 alcak doktor