bsraaktan Bende bugün omron temazsız aldım sürekli lazım olacak sonuçta almışken kaliteli almak lazım omron çok iyi marka memnun kalacağımı düşünüyorum
Gizem260 bsraaktan bugün indirim varken bende alayım dedim kulaktan ölçen almayı düşünüyorum braun modelleri var bide omron modeli var iki tane e bebekte