Merhaba arkadaşlar 10 gün önce sol üst azı dişimi çektirdim 3 köklü doktorum cektirebilirsin dedi. Agzimin içine bisey koyup pit diye çektiler 1 saniye sürdü karnıma da çelik bisey serdiler. Bebeğe zarar olmaz böyle dediler doktorum da onaylandı arkadaşlar zaten dişçiyle. Bebeğe bunun zararı olur mu google da birsuru şey gördüm zeka geriliği olur bilmem ne diye sadece tek bir dişe çektiler flmi. Ayakta durup röntgen odasinda cekmediler çok kafaya taktım ya