Birseniz Kızlar şuan idrar yolu enfeksiyonum var dün geceden beri hastanede yatıyorum sizdede oldumu böyle çok korkuyorum birşey olurmu bebeğime ve bana
tazebiranne_hg04 Birseniz Birşey olmaz Allah’ın izniyle böbrekleri etkilediği için sıkıntı bende başından beri enfeksiyon çekiyorum daha yeni düzeldi bu sefer de vajinal enfeksiyon var Allah hepimizi bu enfeksiyondan kurtarsın 🥲
Nbos @Birseniz geçmiş olsun, bu illetle bir çok insan mücadele ediyor bendede var hamilelik öncesinde de vardı şuandada var tek kullanımlık toz kullandım ama o da anlık rahatlatma sağlıyor hamile olunca ilaç kullanımıda kısıtlı malum :( tek çaresi bol su