ElisaMom Bugün kontrolüm vardı, erkek bebek olacağını öğrendim, 17. Haftadayiz doktor kipir kipir cok hareketli bir bebek olucak dedi. Anne karninda hareketli olan bir bebek doğunca da hareketli, hiperaktif mi oluyor?
Kelebekk-0307 ElisaMom valla benim kız da çok hareketli fıldır fıldır insallah çıkınca böyle olmaz yoksa işimiz var küçük hanımla 😌
gamzosgamzos ElisaMom ilk kızım cok sakindi hamilelik donemindebsimdi 26 aylık hiperaktif diyebilirim 😂
Elmas_1 ElisaMom Benim de oğluşum çok hareketli 32. Haftaya girdik acayip yaniii inşallah doğunca bu kadar olmaz 😄
Deletedmom727271 Kesin öyle olur diye bişi diyemem. Benim ilk oğlum çok sakin bir bebekti ama doğduktan sonra fazla hareketli bir çocuk. Şuanki de çok hareketliymiş mesela doktor takla atıyor resmen filan dedi ama bilemem nasıl olacak doğunca 😂
Gagi Deletedmom727271 ay benimde ilk bebek hareketli değildi doğduktan sonra tutamadık şimdi 3 yaşında gece 12 de koridorda koşar . Şimdi 36 haftadayım bu bebek 15 . Haftadan beri hep kıpır kıpır. Umarım sakin çıkar 😂
Hzlkaya ElisaMom bunu bende çok merak ediyorum kızım hiç bu kadar hareketli değildi hep uyurdu benimle öyle çok hareketlerini hissetmezdim hiç zor bi hamilelik geçirmedim ama oğlumda hamileliğimin başından beri kasık bel ağrısı yaşıyorum öyle hareketli ki geceleri tekmelerinden uyanıyorum zaten tuvalete gitmekten hiç uyuyamıyorum bakalım doğunca bizi neler bekliyor 🤷🏻♀️
prensannesi1649 ElisaMom ah bu minikler bizde 32 haftaya giriyoruz yarın ve çok hareketli gece tekmeliyor bırakmıyor yatayım
Meri3220 ElisaMom benimde öyle 16.haftadan beri çok hareketli bir oğlum var sağlıkla kucağımıza alalım inşallah hepimiz napalım çocuklar durmuyor 😅
BusraAltin ElisaMom yok ya :) dogduktan sonra yer cekimine yenik düsüyorlar 😄😄 Fos diye sönüyorlar. Ama anne karninda ayik olma saatleri disari cikinca da ayni olabiliyormus
Deletedmom727271 Gagi evet benim oğlum da şuan 4.5 yaşında oturduğu zaman dilimi yemek yerken oda 10 dk😂😂
Ruzgarperisi ElisaMom benim kızım kıpır kıpırdı karnimda. Durmuyordu çocuk. Doğdu Şubat’ın 1.de. emerken el ayak sürekli haraket halinde.cok haraket ediyor kuzum 😂😍
tugbaacng ElisaMom hayır canım. Benim bebeğim maşallah 17den itibaren kıpır kıpır. Doktor çok hareket eden bebeklerin, yeterince iyi beslendiğini ve güzel oksijen aldığı için bu kadar hareketli olduğunu, bunun iyi bir şey olduğunu söyledi.
asena9 ElisaMom evet nst de kalp atışını bulamıyordu hemşireler, o kadar hareketliydi ki şimdi 52 günlük aynı çok hareketli yoruyor biraz 😊