Benim 38. Haftada oldu oda ben dogurayim artık dediğim için yapti tanıdık doktorum 😀 2 cm acikligim var ama henüz tık yok suan 38+5 iz :) muayeneyle ilgili detay vermek istemiyorum çok tepki alan bi konu bu çatı muayenesi. Zaten bilmeden gidin çok araştırmakta gerçekten iyi değil ben öyle yaptım kendinizi kasmayın yeter 😊