Oguzmine Kızlar isim koyarken bebişlerinize harf analizine baktınız mı hiç ? Karakterleri Harf analizinide yansıtabiliyormuş 😂
poyrazinannesi1 Hiç bakmadım açıkçası, ismin anlamı güzel olduktan sonra harfleri önemli değil diye düşünüyorum ama herkesin fikri farklı. Bunun için bir sürü para verip analiz yaptıran ona göre isim koyan da var. Bence neye inanırsan o olur.