1Pamuk Kızlar bir bilgisi olan var mı arkadaşımda hamile endişeleniyor bana sordu ben bilemedim size yazım dedim Allah rızası için bilen varsa yada aynı durumu yaşayan 4 haftalık gebeliği onun ve dedi ayakta duruyordum bir anda su gibi akıntım geldi kontrol edim dedim kan mi diye kahverengi akıntı dedi 2 çay kaşığı kadar filan akmış ayıptır söylemesi aynı durumu yaşayan var mı
tgb1 1Pamuk Canım merhaba bende 5,6 haftalarımda ara ara kahverengi lekem geldi çok şükür bi sorun olmadı ama mutlaka doktoruna haber verip hemen gitsin düşük riskine karşı hap yada fitil veriyorlar
1Pamuk tgb1 peki bana bir şey daha söyledi de ayıptır söylemesi ilişkiye girmiş siz de ondan sonra mı oldu şimdi konuşuyorum hala sormami istedi 😓çok endişelenmiş yazık ya tek bide
tgb1 1Pamuk Canım ben hamileliğimi öğrendiğimden beri ilişki olmadı yani ilişki olmadan gelmişti bende zaten genelde 8 hafta önermiyorlar ilişkiyi
esrashnn 1Pamuk ben aynı şeyi yaşamıştım ilişki sonrası zorlamadan dolayı içerde kuruyan kan akıyormuş ama yine de ihmale gelecek bir durum değil tabi ki içinin rahat etmesi için doktoruna mutlaka görünsün umarım bebeği iyidir şimdiden geçmiş olsun 💐
ipekveatlas hamilelikte hic bi lekelenme,kanama normal sayılmıyor haftası daha cok kücük belki yerlesme,tutunma kanamasıdır fakat yine de bi an önce doktora gitmeli..
funnymummy 1Pamuk bugün 13 haftalık oldum inşallah o haftalarda bende de olmuştu hatta 8.haftada başladı daha 2 gün önce bitti kanamam düşünün 🤦♀️Çok şükür birşey olmadı bebeğin tutunacağı varsa tutunuyor sakin olsun arkadaşınız stres yapmasın imkanı varsa doktora görünmesinde fayda var