Kızlar ben bir kaç gündür halsizdim uyku basıyordu yattığım yerde kaliyodum iştahım falan da kesilmişti sonra bir boğaz ağrısı başladı bende afedersiniz balgamlı ve boğaz kuruluğu yapıyor. Ve ben o balgamı asla çıkarmıyorum zaten öksürürken bile boğazım çok acıyor. Eşime test veriyim diyorum zaten hamileyken ilaç vermiyolar gidip test verince canını sıkma evde izole ol meyve nane limon biseyler iç diyor. Ben biraz telaşlıyımdır bir hafta önce de bebeğin hareketleri azaldı diye doktor a gittik koşa koşa hiç bişey çıkmadı. Eşim de takıntılı olduğumu uzulecegimi biliyor. Ama hamileyken hiç ilaç tedavisi yok mu gerçekten videolar izliyoruz sadece vitamin verdiler diyorlar evde vitamin var zaten. Covid olup da ilaç tedavisi yada başka bir tedavi gören var mı? Bu yazıyı yazarken bile çok halsizim gözlerim de uyku var resmen