19+3 üz karantinam yeni bitti ilk iki gün ateşli ve zor geçti bugün kontrole gittim sorun yoktu bebekte ama hareket azaldı 2-3 gündür normal diye düşünüyorum düzenli hareketlenmeye gelecek haftalarda başlar bu zamanlarda günün
%90 ını uyuyarak geçiriyor bebek bu arada enfeksiyon testlerini yaptırmanı öneririm geçmiş olsun