Deletedmom72720 Çatı muayenesi sedye de mi yapılıyor ? Alt kıyafetleri çıkarılıyor mu ? Ve erken doğum u tetikliyor mu arkadaşlar
Askmeyvesininannesi Deletedmom72720 ben sedyede oturdum. Normal ultrasn baktığı sedye. Orda yaptı. Çünkü doğum için sancılar başladığındada sedyede bakıldı. ancak doğum zamanı çatala çıktım.
Guzucuk25 Deletedmom72720 çatala çıkıyorsun pantolon varsa çamaşırla beraber çıkıyor benim.ilk doğumumu tetiklememisti sezaryen oldum.zaten herkesin bir değil belli olmaz
LawyerEce Deletedmom72720 Genellikle çatala çıkarıp bakıyorlar sadece altını çıkarıyorsun. Erken doğumu tetiklemez sonlara doğru yaparlar bu işlemi. O gün biraz kanama olabiliyor ama çok sürmüyor tabii ki.
Noyan_ege Çatala oturuyorsun kıyafetlerini alttaki çıkarıyorsun yaptıktan sonra biraz kanama oluyor erken doğum konusunda bilgim yok
Birgul Deletedmom72720 çatala çıkmıştım, alt bölüm çıkarıyoruz evet. Erken yapılmadığı takdirde erken doğum olmaz zaten zamanı gelince yapıyorlar.
Nasaearth Kızlar ben başka soru soracağım bunu dr odasında mı yapıyo yoksa doğumhanede mi yani eşim olacak mı yanımda dr erkek çok utanıyorum 🙈
Melike0657 Be 39+4üm bugünnkontrolümmvardındoktorum birden pantolonunu indir açıklığına bakacağım dedi muayene odasında uzandığı sedyese baktı. Doktorum bayanı rahatsız olmadım o kadar özellikle bayan doktor tercih ettim baştan kendimi bildiğim için
211212g Deletedmom72720 ikinci hamileliğim benim ikisde sezeryan ilkinde yapılmadı ama şimdi yurtdışındayım burda galiba gecen hafta catı muayenesi oldum 35+6 haftalıktım çatala cıktım alt kıyafetleri çıkardım parmaklarını sokup bişeyler yaptı ama jiç canım acımadı birkaç saniye sürdü hiçte kanama falan olmadı fazla dilim yok ne yaptığını soramadım ama çatı heralde başka neolcak ama demem o ki jiç korkulacak bişey yok ☺️