Merhaba sevgili anneler ve anne adayları. Benim son adet tarihim başlangıcı 1 aralık. Yani 10+4 olmam lazım. Ama doktora gittim dün, ultrasonda bebek 11+5 çıktı. Neden böyle bilginiz varmı ? Doktora sormayı unuttum. Bi sorun olur mu ilerleyen süreçte ?