Ataly gamzegurr bende 40+1oldum gece belimden karnima vuran sancılarım vardi sabah geçti çok bi akıntım olmuş az önce ay valla meraktayim bende
Elisaceren gamzegurr benim de 40+3 bugün ..sancım başladı sandım gece ama düzensizdi bazıları şiddetli bazıları şiddetsiz arasa uyumusum şimdi gene şiddetsiz of of bi doğuramadık 🙄🙄
gamzegurr Ataly bana doktorum sancı için oturamıcaksın bile demişti bunlar yalancı sancımı acaba ay artık gelseler bi hayırlısıyla
Ataly gamzegurr evet canım yalancı sancılar bunlar artık piskolojikmen agri hissediyorum sanki ay sancimi acaba diye bekliyorum hep sürekli keşke bugün dogsalar ❤️🥳😂
gamzegurr Ataly ay inşallah seninde benimde bugün doğar canım artık bekle bekle nereye kadar 41e kadar bekleyebilicem yoksa sezeryana alıcak doktor