Kızlar merhaba dün akşamdan beri karın bölgemde sancılarım var normal mi bilmiyorum bebek büyüdüğü için mi oluyor anlamadım doktora gitsem mi kontrole aslında daha 3 gün önce gittim kontrole her şey yolundaydı biraz stresli, sıkıntılı günler geçiriyorum bebeğim etkileniyor mu acaba benim gibi bunları yaşayan var mı aranızda, korkuyorum