Zeliha2218 Kızlar ben 33 haftalık gebeyim şimdiye kadar ki doktorum birşey demedi ama dün sezeryan günü almak için gittim bir doktor dedi ki bebeğin bacak kemiği biraz kısa ama sorun değil dedi başına gelen oldu mu ben korktum açıkçası
Zeliha2218 Cotanakk hayır canım eşim 175 cm ben 165 cm yim aslında ailemizde kısa boylu yok ne benim ailede nede eşimin ailesinde
ecemnas88 Zeliha2218 hayır daha doğmadı ama haftasına göre geliyor ama gelişmeye de devam ediyor aynı yerinde saymadığı için doktorum bi sakınca görmediğini söyledi