Sevimliii Kızlar ben bugün çok şükür kalp atışını duydum🙏 7+5 ama karından duyulmadı alttan muayeneyle duyuldu bu bir sıkıntı değil demi
Cotanakk Sevimliii hayır canım ben karından çok geç duydum neredeyse bebiş 3 aylıktı karından duymaya başladığımızda 😁
Cananyildiz Sevimliii sorun yoktur canım. Benimde cuma 7+1 oluyor gidecektim gitmesem mi bilmiyorum duramıyorum da😂
Sevimliii Cananyildiz git bence kuzum cumaya kadar 7+5 falan olur 9da duyan bile varmış olamdi doktor sonra yine gel der zaten