Fatma6638 cumartesi bitti karantinamız eşim ben 1.5 yaşında bebeğim olduk. 17 haftalıkta hamileyim bol sıvı ve meyve suyu tükettik sıkıp içtik sürekli portakal onun dışında ağır değilse parol veriyorlar sadece zaten. Çok geçmiş olsun bugün kontrole gittim bir sorun yok dedi doktor. Çok şükür