Merhaba ben migren taşı diye bir şey kullanıyorum. Trendyoldan almıştım faydasını gördüm. Mentollü bir şey alnıma, şakaklarıma, enseme sürüyorum biraz yakıyo ve burun ucuma da sürerek nefesimin açılmasını sağlıyorum. Bunu sürdükten sonra da karanlık bir odaya geçip tüm elektroniklerden uzaklaşıp ayaklarımın altına yastık koyarak dinleniyorum.
Bir de bu süreçte bol su tüketmeye dikkat edin