Merhaba kızlar 25 haftalık gebeyim doktora şeker yüklemesi testini sordum , ailenize şeker hastalığı varmı diye sordu , yok dedim .o halde yaptırıp yaptırmamak sizin tercihiniz dedi . Bazıları bu testin bir anda bu kadar şeker içmenin zararlı olduğunu da söylüyor .yaptıran/yaptırmayan yazabilirmi, bu konuda kararsızım