Pinarinayseni Protestan fitil gunde üç kere koyuyorum bi kere fazla koysam bisey olur mu. Endişe ettim biraz o yüzden bida koymak istedim uzanıp
kartanesi02 Pinarinayseni canım doktorun sana tavsiyesine göre kullanmalısın bana günde 2 defa demişti bazılarının 3 yada 4 defa kullandıklarını biliyorum doktorlar kişinin durumuna göre veriyorlar
Nermin_nur1 Pinarinayseni Doktorunuzun tavsiye ettiği kadar kullanın bence o yeterli olur geçmiş olsun 🌸
Pinarinayseni Zeynokus Eşimle tartıştık cok agladim üzüldüm korktum virane daha koysam mi diye düşündüm
Zeynokus Pinarinayseni bence kullanmayin ben neler yasadim ilk 3 ay bi bilsem benim komple kutuyu koysam yetmezdi 😞 aldatildigimi ogrendim bi sabah dusuk tehlikem vardi ztn gerisini sen dusun
1vldndyrki Sizde progestan fitil kullanınca daha sonrasında çok akıntı bir de beyaz bir yapı geliyor mu acaba ben yanlış mı koyuyorum vücuda girmeden geri mi geliyor diye korkuyorum da
Pinarinayseni 1vldndyrki yok canım geliyor valla fazlasını atıyormuş icin rahat olsun ama akıntı olayı can sıkıcı gerçekten de
Alpisinannesii Pinarinayseni bende normalde progestan hapı ağızdan iki kere kullanıyordum kasıklarımda ağrı olduğunu söylediğimde doktorum 6 saatte bir al demişti sen yine de doktoruna sor canım
Zeynokus Pinarinayseni simdi devam ediyoruz ozur diledi hicbisey eskisi gibi degil tabiki ama bebegim icin bi sans verdim babasızligi tatsin istemedim zamanaa biraktik bakalim bize neler gostericek…