Alini Arkadaşlar şimdi muayeneden çıktım bebeğin boy ve kilosunu söylemedi o an aceleden bende sormayı unuttum. Ultrason kağıdı üzerinde yazıyor mu? Oradaki terimleri anlayamadım bilen biri yardımcı olabilir mi?