Elif5561 Oglum zamanında ikilisini elli TL ye almıstim geçen sorduğumda da 100₺ dediler valla benim oğlum bu emziği aldı ilk başlarda birde şöyle birsey diyim üç ay da bir emzik değiştirilmesi gerekiyor sırf ona sebebte bu kadar pahalı emzik almamayı düşünüyorum çünkü benim oğlum çok emzik koparan bir çocuktu yinede insanın bütçesine bağlı birşey ama güzel emzik yani fiyat ida uygun biraz