Benim ilk hamileliğimde çatımın dar olduğunu söylemişti doktorum onun haricinde bebeğim doğum kanalına girmemişti riske atmak istemedi sezeryan oldum. Çatı darlığı bence önemli bir konu diye düşünüyorum yine de siz bilirsiniz. Sağlıklı doğumlar dilerim 😊