Elifc12 Merhaba hanımlar, Covid olduğu ay hamile olduğunu öğrenen var mı? Adetime 6 gün var yanımdaki iş arkadaşım pozitif çıktı ben de bugün test vereceğim acaba pozitifsem hamile kalmaya engel olur mu?🥺
Zuzununannesi01 Elifc12 adetime 12 gün vardı covid oldum karantina bittikten sonra hamile olduğumu öğrendim 5. Haftada leke geldi kimyasalmış düşük yaptım umarım sizin güzel haberlerle sonuçlanır
12siradanbiri Elifc12 benim kardeşim kovitken hamile olduğunu ogrendi şükür bi sorun olmadı sağlıkla doğdu bebişimiz🥰
summer8 19unda adet bekliyorum geçen hafta covid oldum hamile kalırsam bilgilendiririm 😞 düzeltme: sizin de 6 gün varmış pardon aynı anda görebiliriz sonucu
Elifc12 Zuzununannesi01 çok geçmiş olsun. peki düşüğün covidle alakası var mıymış doktor bir şey dedi mi
Elifc12 Zuzununannesi01 anladım. Benim de 2 ay önce 10 haftalık bi düşüğüm oldu. O yüzden korkuyorum yine aynı şeyi yaşarım diye😔
Zuzununannesi01 Elifc12 Rabbim bi daha yaşatmasın inşallah tekrar güzel haberi alırsınız inşallah canım