Kızlar bu testi kullanan varmı yanılma payım nedir. Bide testin üstüne adet gününün gecikmesine ,6 gün kala yazıyor benim bat 20 Şubat dün yaptım negatif çıktı. İnanmak istemiyorum 😒 bugün eşime sevgililer günü hediyesi olarak verecektim😄
Bide testin kutusunda şey yazıyor 6 gün kala %56 sonuç diyor ben 7 gün kala yapmış oldum acaba ondan mı negatiftir yoksa negatif olduğu için mi ?