Çok saçma şekilde sezeryan olacagım ama sancımı gece geçiyorum acaba yapabilirmiyim dedim kendi kendime evet , ebe ve hemşirede bunu fark ettiler cesaretlendirmeye çalıştılar sag olsunlar ama ben nasıl duraksadım bilmiyorum ilk günden belli yapamam diyen bendim şimdi iki acıyıda kendime layık gördügüm ortada