csmaknc Ebruyldz21 Canım bana kandan baktılar 6. Haftada ne olur ne olmaz diye sıkıntı yok dediler sonra tahlil normal çıktı ama 11. Haftada lekelenme olunca doktorum kan uyuşmazlığı iğnesini de her ihtimale karşı yaptı
Nilufer_ Ebruyldz21 bana yapmadılar. Çocuk doğunca kanı senden alırsa sorun olmaz dedi doktorumuz. Kanımıda benden aldığı için yapılmadı.
Ebruyldz21 csmaknc bende 27 haftalığım ama her söylediğimde kanama olursa gel demişti normalde de 28 haftalıkken vurulması gerekiyormuş bugün uyuşmazlık için kan aldı ama iğneyi vurmadı vurulmazsa bi sorun olur mu acaba onu merak ediyorum