Ela532 Ceydaturan inşallah canım tek isteğim sağlıcakla bebeğime kavuşmak. Tek korktuğum ağrılardan vs çocuğumla ilgilenemeyecegim 🥺 dua et benim için olurmu 💗
Ikincimelek Hayırlısıyla bebislerimizi kicagimiza alip evimize dönelim insallh💕🧿 gün sayiyoruz artk suprz yapanlarda olur.. haber edin olmazsaa.. epidural olim ben diyodum ama hangisi daha raht acaba sipinalmi
Ela532 Ikincimelek Amin canım benimm❤ spinali daha iyi hemde ağrı konusunda daha konforlu diyorlar hemde bebisi ilk biz görüyoruz🤩
Ikincimelek Dogum yaptm ben sezeryan sipinal oldm..evimize ciktik cok skur bgun.. ikimzde iyiyiz.. yeni yeni kendi basima kalkiyorum tabi cok zor ama o teni kokusu unutturuyo..herkese hayrli saglikli dogmlar..