bsnrd benim komşum 2 hafta önce Normal doğum yapti orda haftasonuna denk geldiği için çok zorluk çekti 2 gün kendi sancısını beklediler ve suyu olmadığı halde doğumda da çok zorlandı makatinda bile yırtık varmış her yeri dikisliydi sezeryana almamışlar bu yüzden memnun kalmadı yani senin iyi geçti diye malesef herkesin ki iyi geçmiyor