Ben de hamileliğin başındayım canım ama kabızlık beni de mahvetti. Sabah aç karnına bir yemek kaşığı zeytinyağ içiyorum, gün içinde de ılık su içiyorum hep biraz faydası oldu bana. Bir de her yemekte bir kase yoğurt yiyorum bence o da iyi geldi. Tam sorunu çözemedim ama ilk zamanlara göre epey rahatlattı