bebislerimi_buyutuyorum bu hayat pahalılığnda büyük şeyler beklemiyorum. Doğum öncesi hele.. Biz 14 şubat, yeni yıl, kadınlar günü kutlamıyoruz. Bilmiyorum bana anlamsız geliyor sadece bizim sevgili olduğumuz tarih 14 şubat 2013 bugün tam 9 senedir hayatımda eylülde de 5 sene olacak resmi olarak hayatımda. 14 şubat 2013 yılının adına ikimize hematit taşlı mors alfabeli mart ayında doğacak kızımın adı ile olan bileklik yaptırdım. Küçük bir şey böyle şeyleri seviyorum. Ondan hediye beklemiyorum. Sevsin yanımda olsun kafi. Zaten eşim emniyet mensubu 2020 yılında 14 şubatta görevli idi geçen sene o tarihte yurt dışında bu sene nöbetçi. Eve gelip yemek yiyecekse bugün o bile beni mutlu edecek. 😊 Ve bence sormayalım ne aldınız ne alacaksınız diye benim içim gidiyor alan var alamayan var maddiyat olarak ya da düşünen var düşünmeyen var en kötüsü buradaki yazıları okuyup eşleri ile kavga eden var. Herkes kendi halinde yaşasın. Dillendirmeyelim.