Merhaba arkadaşlar.Hamileliğim 13+5 tokluk kan şekerim normal ancak açlık kan şekerim yüksek çıktı. Endokrine gittim hanımefendi kan testi yapmak yerine 1 ay önce ölçtüğüm değerlerime bakarak yorum yaptı. Şeker ölçüm cihazı aldım onunla ölçüyorum simdi . Benim gibi olanlar var mı ? Varsa neler yapıyorsunuz ?