Aysenurulus 24.08.2018 guzel kizim biraz da aceleci kizim artik kollarimda😇 Dun sabah 7.30da adet sancisiyla uyanmistim wc gittim her zamanki gibi gecer sandim tekrar gelip uyumak icin yattim ama.gecmiyordu ve siddetini arttiyordu esimi kaldirdim😂 sonra tutamadigim bi sekilde sivi gelmeye basladi ilk basta akinti sandim ama zaman gectikce cogaliyordu ve akinti kanla karisik gelmeye baslamisti apar topar hastaneye geldik dogum.baslamisti zaten carsamba gunu planli sezeryanim vardi ama benim kuzum bayram bitmeden gelmek istedi, nobetci.doktor geldi amilyathaneye indirildim yanima esimi almadiklari icin genel olmak istedim ama dogum yaptiran doktorum beni spinale ikna etti iyiki etti o anlara tanik olmak paha bicilemez birseymis hic korktugum gibi de olmadi panik yapmadim kusmadim aglamadim, sadece uyusmaniz gecince gaz sancilari vuruyor onuda bi sekilde idare ediyor insan uzun lafin kisasi artik bende bir ANNEYIM😍😇
Ades Aysenurulus gözün aydın canım Allah analı babalı büyütsün inşallah. Bende 40+1im tık Yok daha malesef. Heyecanla bekliyoruz
Aysenurulus Ades benim kiz tam 38de geldi😊😊Sagliklari yerinde olsun Rabbim sana da en kolay dogumu nasip.etsin insAllah
Aysenurulus Elvincagan Allah razi olsun sagolun, tam 38 haftalik dogdu, ultrasonda 1hafta 10 gun ondeydi her zaman ama adet tarihime gore tam 38 haftalik dogdu