Busranurr 39. Haftamdayim ve acayip kasılıyorum kaç gündür bebegin hareketleri cok kuvvetli ve cok canimi yakiyor. Nstye giriyorum sanci yok surekli kalp carpintisi yasiyorum. Bebegim normal dogum pozisyonunda doktora gitsem sezeryanla alir mi doktorum. Kac gündür dogumhane servisinde kendi doktorum yoktu ve izinliydi digerleri pek ilgisiz doktorlar. Bu durumda olan var mi
Ades Busranurr bnde bugün 40+1 im cnm benzer şeyleri yaşıyorum bnde. Bugün kontrolüm var catıma bakacak doktor ona göre artık inşllh bişeyler yapar ya eve yollamaz tekrar. Aşırı derecede kusma problemim var 1 hafta 10 gündür
Ades Busranurr evet canım gittim doktor Çarşamba bir kez daha çağırdı açılmama baktı hiç Yok dedi üzüldüm.nst ye girdim Sancılar yetersz.bebeğin suyu ve plesanta iyi durumda dedi
Busranurr Ades biraz önce uzanıyordum sag tarafima cok kotu bi agri girdi cok surmedi gecti biraz sure sonra tekrar oldu ayni agri bende sancim basladi galiba dedim sicak dus aldim insallah dogururum diyorum sürekli ilk hamileligim bilemiyorum artik 🤣
Ades Busranurr benimde ilk hamilelik inşllh biran evvel doğruruz gece uyku yok bndede saat bası uyanıyorum