Benimde ikinci gebeliğim doguramayacak gibiyim bende ne normal ne sezeryan ilk doğumum sezeryan oldu beş sene geçti normali bekliyoruz şuan ama ben hiç birine hazır değilim aklıma geldikçe ağlıyorum açılacak damar yolunu bile kendime dert etmiş durumdayım hep negatif şeyler geliyor aklıma yalnız değilmişim 😟