Carrotmom Dün de benzer bir konu açmıştım. Cumartesi sabah baktırdığım bhcg değerim 35,36dan bugün sabah 75e yükselmiş doktora gitmeli miyim sizce sağlıklı bir artış olduğu söylendi ama sanki doktora gitsem rahat edecek gibiyim.
tazebiranne_hg04 Carrotmom doktora gitsen de şuan sadece kanına bakar bebekte görünmez boşuna gitme ama cidden iyi gayet sıkıntı yok içiniz rahat olsun 2 katı arttığı zaman sorun olmuyor
Tutkuuuu Carrotmom Carrotmom Hayırlı olsun, şu an git bence doktor hemen sana folik asit başlatsın. Ama muhtemelen 3 haftalık olmak üzeresindir. Kesenin gözükmesi 2 hafta kadar zaman alır. En son kan testi yaptırdığın günden, 3 gün sonra git doktora ve daha önce test yaptırdığını belirt:))) Göster sonuçları
Carrotmom Carrotmom pazartesi 75 çıkan değerim bugün 101e yükselmiş bana biraz az geldi ama inşallah bir sorun yoktur dimi