Asivemavi Nurdiri merhaba bende bugün tam 5 haftalığım ama kese ve kalp atışı için 6.haftayı bekliyorum kese görünsede kalp atışı duyulacagını sanmıyorum o yüzden garanti 6.cı hafta içi gideyim dedim hayırlısı olsun hakkımızda 🤲
Hilallcblog Merhaba ben 5+2 de keseyi gördüm 6+1 de allahın izni ile kalp atışını duydum ama oluşumuna göre 8. Haftada duyanda var siz de duyarsınız allahın izni ile 🤲🏻