Diren 2 haftadr dis yuzunden sabahlara kadr uyuyamiyrm. 20 lik dis mahfetti beni. Agzimin ici komple iltihap oldu. Artk agridan sabahi aglayarak geciriyorum. Yapmadigim sey kalmadi. Dis etlerim morardi artk. Yuzum davul gibi sisti. Dis icin kagitta vermiyor. 2 gun once doktra gttigimde. Sezeryan istesem hemen alrmisiniz ddm alirim ddi. Sizce napim. 37+1.Bebegn kilosu da 2800 grammis. Ama risk almam dedi. Suan da 37+3. Sizin fikriniz nedir.
Busrasahin7714 Diren ben 40. Haftada kanal tedavisi yaptirdim doktorum sakincali bulmadi belki sana da oyle bir cozum bulurlar
Bussra Diren canım fayda eder mi bilmiyorum ama benim eltimin de 20lik diş ağrısı vardı.emziriyo o da ilaç falan kullanamıyor. zeytinin çekirdeğini çıkartıp ağrıyan dişinin üstüne kapadı zeytini.ona fayda etti. İnşallah sana da fayda eder.geçmiş olsun
Babies16 Diren daha duzgun bi disciye gidin.o iltihapta tehlikeli bisey.b grubu antibiotik fln vermeliydi
Diren Kadn dogm kabl etmyr cnm. Discide kadn dogmdan kagt istyr. Bnde napcgmi sasrdm. Ilthap kurutucu verdi oda fayda etmedi agri kesici verdi fayda etmedi. Sirkeyle sarmsakla dis frcalamakta fayda etmedi bnde sasrdm napcgmi