30.haftama yeni girdim. Ağrım sancım yoktu. İki gündür geceler kabul oldu. Sol tarafıma bir sancı giriyor 1 dakika sürse ölürüm heralde yaşayan var mı. Çok kötü bir ağrı gündüz bir şeyim yok. Gece beni uykudan uyandırıyo. Ayrıca sancımdan bebek bir haber aşırı hareketli hiçbir şey olmamış gibi oynuyor içerde 😂❤️ Lütfen 30.haftalarda olanlar yazabilir mi 🥺