Kızlar 2.dozumu bugün oldum aşı sonrası bugün duş alsam sıkıntı olur mu
Tazeannee000 alma bana hemşire alma demişti 2 gün bekle
Tazeannee000 yarını bekle ben 2dozdan sonra aşırı ateş ve halsiz kalmıştım
Tazeannee000 2 gun beklenmesi lazim diye biliyorum
Tazeannee000 2 gün beklemen gerekiyo
Canım nolur nolmaz sen bugünü bekle derim ☺️
Ebe bana alabilirsin demişti
Teşekkürler kizlar